Älskade endorfiner

Hej finisar 
 
Mina bröst och mina triceps är alldeles darriga. Sådär skönt trötta efter en riktig genomkörare ni vet?!
 
Hur kan man älska känslan av att plåga sig så att det gör ont i musklerna? Hur kan det vara så tillfredsställande?
 
Enorfinerna som träningen ger - det är det! Endorfinerna får ju oss att må såå bra och du behöver ju egentligen inte pressa dig till max för att få ut endorfiner av träningen, nej det är bara det att jag älskar den där riktiga "tröttheten" i muskulaturen så jäkla mycket att jag utsätter mig för det om och om igen!
 
Tjohooo :D
 
 
Tufft och härligt pass för bröst, triceps och framsida axlar:
 
* 3 set tung bänkpress
* 3 set dips med egen kroppsvikt
* 3 superset lutande hantelpress/ lyft framåt med viktplatta
* 3 superset smal armhävning/ stående flyes nedåt i cable
* 3 superset press från pannan med skivstång/ dips mot bänk
* 3 dropset sittande bröstpress i maskin
* 3 dropset tricepspress ovanför huvudet
 
Nu är det dags att fylla på med lunch och sedan väntar konsultation och massagekund!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Jag förstår verkligen vad du menar! Ibland kan jag få små lyckorus då jag kör steppass, då jag älskar hela världen. och efter passen är jag alltid (oftast iaf?) sååå nöjd :)

Svar: Underbara endorfiner ;D
Emma Barremyr

2013-02-05 @ 21:53:31
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0