Arbetskläder och jobbigt benpass

Hej finisar 
 
Jag har ju alldeles glömt bort att visa er mina snygga arbetskläder som blev klara för någon vecka sedan. Inga vidare bra bilder här nedan, men t-shirten invigdes idag och gissa om jag trivs i att springa omkring i träningskläder hela dagarna? Det kan ju knappast bli bättre om du frågar mig. Sköna, snyggt åtsittande, färglada toppar, tights, en vit jacka och ursköna fitnesskor! Allt från Nike då jag älskar deras träningskläder, både modellmässigt och materialmässigt.
 
 
Träningsvärken från gårdagens ben, rump och ländryggspass är grym och jag räknar med att det blir värre (alltid som värst dag två). Benen värker och rumpan gör sådär skitont när jag försöker sitta ner. Hehe. Jag skrattar coh stönar varje gång - underbart!
 
Efter 10 minuters uppvärmning såg passet ut såhär:
 
* 5 set tunga knäböj med fri stång
* 3 set tunga raka marklyft med stång (excentriska tåhävningar i vila)
* 3 set (10 RM) + 2 set (6 RM) sittande benpress
* 3 superset bäckenlyft med skivstång/ upphopp
* 3 dropset sittande lårabduktion i maskin
* 2 set sittande låradduktion i maskin
* 3 set sittande vadpress
* 3 set omvänd ryggresning på boll
* Lite lek med foamrollern
 
Det var ett tungt pass fast underbart pass! Med darrande ben stapplade jag ut från gymmet och tog en uppfriskande promenad hem på 30 minuter!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Panki

Oh så fiiint!

2013-02-07 @ 21:19:19
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0