Frukostmöte på Clarion hotell Drott

God morgon fina läsare 
 
Det pirrar i magen! Jag har precis vaknat till, tagit en dusch och surplat en kopp te. Nu hade jag tänkt knyta på mig skorna och ta en morgonpromena in till stan, men eftersom jag fått ont i halsen över natten blir det bussen istället. Klockan sju väntar nämligen ett frukostmöte via BNI på Clarion hotell Drott. Jag har blivit inbjuden som gäst och kommer få presentera mitt företag och sedan minga bland potentiella kunder och andra duktiga entreprenörer under frukosten!
 
Det känns häftigt att få vara med på något sånt här, så himla kul! 
 
 
Efter frukostmötet var tanken ett träningspass med min kärlek och sedan att vi skulle ta oss en tur till Ikea, men för min del blir det bara Ikeabesök (halsontet). Jag fick massa presentkort i födelsedagspresent och har redan sett ut endel saker som ska köpas. Bland annat en jättefin lampa till vårt vardagsrum (äntligen!), lite grönt till lägenheten (älska blommor!) och doftljus! Ikväll blir det en italiensk tre-rätters hos våra vänner så denna fredag känner jag på mig kommer bli helt fantastisk!
 
Ååååh!!!
 
Vill även önska er en fin fredag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken härlig och inspirerande start på dagen som väntar dig!
Hoppas att halsontet försvinner under dagen så att du är pigg och kry i helgen!
Kram

Svar: Tack fina du! Halsontet försvann fort och nu är jag på banan igen :D Hoppas att du haft en fin helg! Kram
Emma Barremyr

2013-02-01 @ 08:01:00
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Men va spännande! Du kan väl slå en signal lite senare , kanske att jag kan svara! Pusspuss

2013-02-01 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0