Löpning och läsarrekord!!!

God morgon 
 
Jag vaknade upp med ett spring i benen, taggad för löpträning alltså. Så jag bestämde mig för att ge mig ut på en snabbdistanstur på runt fem km. Länge sen jag sprang ute nu, men temperaturen ligger på några minus och jag är sååå sugen på frisk luft! Det blir perfekt :D
 
Jag laddar upp med ett par bovetesmörgåsar med keso och stekt ägg/ makrill och avokado och ett glas vatten för att sedan äta en mer "rejäl" frukost efter passet. Smörgåsar funkar utmärkt för mig att springa på så jag brukar försöka ladda upp med det - eller en smoothie.
 
 
 
 
Förresten! Igår hade jag läsarrekord här på bloggen, Wow! Över 1000 unika läsare som kikar in här varje dag. Det känns jättestort ju, vilka är ni alla? :D
 
Hur som haver så är ni hjärtligt välkomna hit! Och ni ska veta att det är ni tillsammans med mig som gör den här bloggen! Utan era kommentarer och fotspår hade det inte alls varit lika roligt att blogga som det är nu. Ni ger mig så mycket tillbaka och det tackar jag för!
 
Önskar er alla en trevlig onsdag!
 
Stor kram till er 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hittade igår hit från PT Fias sida. Gillar hennes sida mycket men din tilltalade mig faktiskt ännu mer så hit kommer jag fortsätta komma för inspiration! Lägger till den i min samling med bloggar som besöks minst 1 gång om dagen:)
kram

Svar: Men gud vad glad jag blir av att höra det :-) Tack för din kommentar och roligt att du hittat hit :D
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 08:49:41
Postat av: Ellinor

Efter ett års uppehåll längtar jag verkligen efter att få ge mig ut och springa igen. Först måste jag dock investera i ett par ordentliga skor (för att förebygga de knäproblem som vållat denna ofrivilliga vila) och sedan får det gärna bli barmark också, men snart så!

Grattis till läsarrekordet också! Du har en fantastiskt fin och inspirerande blogg och det är roligt att fler och fler hittar hit!

Kram

Svar: Det förstår jag! DU får se till att köpa dig bra skor och starta lugnt :-) att springa på mjuka underlag är också bra för knäna :D
Tack och tack igen för din kommentar! Det värmer att höra - det är så roligt att ni är så många som kikar in här varje dag :D
Ha en fin dag!

Kram
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 09:05:54
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: AnneliJ

Hmm, det var jag som skrev 8.49. Det var inte min tanke att vara exakt så anonym, mitt namn kom inte med av någon anledning.
/Anneli

Svar: Jasså! Tack för din kommetar, riktigt kul att höra då PT-Fia är en förebild för mig! Älskar hennes sunda syn på hälsa och det är något jag själv står för och hela tiden strävar efter :D Hoppas du ska trävis här hos mig! Kram
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 09:36:32
Postat av: maria

tack själv för en riktigt bra och inspirerande blogg!:) hittade hit för ett tag sen via sofies blogg "food and health..."

Svar: Trevligt! Kul att du gillar min blogg också :D
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 12:39:00
Postat av: Viktoria

Vi är lite människor som inspireras av dina roliga inlägg, bra recept och positiva attityd! I alla fall är jag det :) Din blogg är superbra!

Svar: Tack, vad roligt att höra! Kikade in på din blogg - jättefin ;-D
Emma Barremyr

2013-02-16 @ 09:44:45
URL: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0