Ny leksak

Hej vänner 
 
När jag fyllde år fick jag massa nya leksaker, bland annat denna dörrtrapets att öva chins och pullups i. Wiiiieee!
 
Några pullups här... några chins där... gör det nästan svårt att komma ihåg att musklerna måste vila (får ju inte göra varje dag) :D Men jag känner mig så stark varje gång jag får dra mig upp i det där räcket och blir ju bara så himla glad när jag blir påminnd om hur mycket starkare jag blivit det senaste året!
 
 
Hej och hå!!!
 
När man blir överlycklig och glömmer bort alla andra presenter efter att öppnat paketet med denna i är man bra träningsnördig va? Haha, sååå länge som jag önskat mig denna dörrtrapets :D
 
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, en sån skulle jag också vilja ha! slipper man skämmas på gymmet när man inte kan... :)

Svar: Finns på intersport för 250:- om jag inte minns fel :-)
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 18:39:22
URL: http://miinimuffin.blogg.se
Postat av: Annie

Haha jag känner igen det där - tränings & kostpresenter gör alltid mig som gladast. Minns att jag fick Blueberrys kokbok förra julen - sen gick e knappt att kommunicera med mig ;)

Svar: Samma här :-D haha, kan förstå att du blev fast i den - underbar bok :D
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 18:48:37
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Emelie

Vet du var den är ifrån? :)

Svar: Inter Sport kommer den ifrån :D
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 20:56:37
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Åh, en sådan där dörrtrapets hade jag också förut (nåja, min pojkvän hade). Sjukt bra träning!

Svar: Verkligen! Älskar den :D
Emma Barremyr

2013-02-13 @ 22:13:46
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Kate

Snälla rara du ! Skulle du kunna tänka dig att lägga upp en planerings mall eller liknande. Hur du planerar in mat och träning ? Snälla snällaaa ❤❤❤

Svar: Visst skulle jag kunna göra det! Fixar ett inlägg framöver där jag beskriver det lite mer :-)
Emma Barremyr

2013-02-14 @ 13:16:56
URL: http://kateiemarzani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0