Underbar sambo

Gokväll 
 
Underbar sambo lagar mat och skämmer bort mig när jag kommer hem. Det gillas! Att han dessutom fixat ihop en av mina favoriträtter - VILDLAXEN - ger extra plus i kanten. Nu ska jag kramas och pussas hela kvällen, har ju nästan gått en vecka sen vi sågs sist så jag har lite att ta igen!
 
 
 
Eftersom systemkameran blev kvar hemma i Torsby blev det himla dåliga iphonebilder på dagens middag, men jag hoppas att ni överlever ändå!
 
Vad äter ni till middag idag?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ser jättesmarrigt ut! Själv äter jag kycklingfile med rödalinser i kokosmjölk, svart ris och kokt broccoli.

Svar: Oj vad gott det lät! Mums :D
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 19:56:56
Postat av: Panki

Så härligt gott det ser ut! Den där laxen ska jag laga nån dag :-)
Vi har ätit kyckling här hemma med sallad och fetaost, supergott och enkelt.

Svar: Ja testa den :-) Lät som en god sallad, mums!
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 21:39:40
URL: http://pancake.webblogg.se
Postat av: elin

Har du tips på bra ben/rumpövningar om man har ont i knäna? =)

Svar: Både den här -->http://emmabarremyr.blogg.se/2013/january/mera-funktionalitet.html och den här --> http://emmabarremyr.blogg.se/2013/january/funktionella-utfall.html övningen är jättebra för att stärka upp svaga knän. Testa dem vetja :-)
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 22:07:40
Postat av: elsa

Jag äter vildlaxen ;) Den är en favorit hemma hos mig också numer!

Svar: Ja visst är den god, kul att du gillar den :D
Emma Barremyr

2013-02-27 @ 22:57:22
Postat av: Kaffehörnan

Vad go han är, ser gott ut.

Svar: Ja han är söt :-) Och gott var det!
Emma Barremyr

2013-02-28 @ 06:55:33
Postat av: Bea

Men vilken lyx!! :)

Svar: Vardagslyxen är den bästa :D
Emma Barremyr

2013-02-28 @ 08:14:42
URL: http://Beatriceahs.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hej Emma! Bloglovin säger att du lagt upp ett inlägg om planering, men när jag går in på det hittas inte sidan, togs det bort eller är det min dator det är fel på? Synd, för det skulle vara så himla bra att läsa om, speciellt för mig med ibs som äter varannan timme! :) kommer det upp ett nytt inlägg, eller ska jag försöka hitta det tidigare igen? :) kram

Svar: Hej! Det var ett tidsinställt inlägg som skulle komma upp till er idag, men det blev lite fel så jag råkade slänga upp det igår och raderade det sedan för att det ska komma upp senare idag! Håll ut lite bara :-)
Emma Barremyr

2013-02-28 @ 09:35:23
Postat av: Louise

Den där laxen är ju hur god som helst!
Jag åt fläskkotlett med tsatsiki :)

Svar: Du får testa den :-) fläskkotlett lät himla gott det med! Mums :D
Emma Barremyr

2013-02-28 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0