Halsont

God morgon 
 
Runt lunch igår började jag känna mig lite hängig och på bara några timmar bröt ett fruktansvärt halsont ut. Gick så fort? Jag kände ingenting på morgonen och under träningen heller. Kunde knappt svälja när jag skulle sova igår så för att få sömn stoppade jag i mig panodil och några halstabletter. Idag är det aningen bättre, jag har sovit ganska bra och förvånansvärt länge! Känner mig dock tröttare än på länge och har fortfarande ont i halsen. Jag känner sällan att jag vill ligga kvar i sängen när jag vaknar, men idag gick det segt att komma upp. Har 24 timmar framför mig på jobbet och det är väl tur att vi sitter så stilla som vi gör, blir vila hela dagen!
 
Frukosten blev inget mer komplicerat än en tallrik vaniljyoghurt (naturell yohurt + vaniljpulver) med hallon och kokos + en kopp ingefärste. Blir att knapra massa ingefära och citron idag, mina bästa huskurer mot förkylning och halsont :)
 
 
 
Ha en fin lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Super bra blogg! Jag har en fråga: hur ofta unar du dig? Har du en ätardag i veckan/månaden? Jag tränar väldigt mycket, äter rätt i veckorna och så men jag vill ha en dag då jag kan äta exakt vad jag vill ex en pizza och en påse godis. Om man har en sån dag ex på lördagar, påverkar de mycket då? Jag läste någonstans att man "chockar" kroppen och den tar inte åt sig lika mycket.
Tacksam för svar, kram

2013-01-05 @ 16:45:13
URL: http://workformydreambody.devote.se
Postat av: D

Hur gör du med träningen när du är sjuk? Fortsätter du att träna på som vanligt eller låter du bli tills du är frisk ?

2013-01-05 @ 16:58:03
Postat av: Sofie

Krya på dig :D
Måste bara berätta att jag gjorde dina kokosmuffins idag och jag hade även en bärfyllning i. Så himlans goda, smälte i munnen och smakade som mazariner. Tack för det receptet, det jag att göra igen!! Kram

Svar: Åååh, vad kul att du gillade dem :) ska bli spännande att se din variant, så kan jag testa något nytt, alltid samma samma när jag gör dem nu :p hihi. Kram
Emma Barremyr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0