Måndagsplaner

God morgon 
 
Som alltid går det i perioder vad jag äter till frukost. Efter en smoothieperiod har jag nu fått drille på ugnsbakad gröt med keso till och gärna med jordnötssmör i. Krämigt och gottgottgott :D Nästan som en efterrätsspaj!
 
 
 
Jag har startat dagen med frukost framför datorn och lite jobb inför dagens kund. Helgen har varit lugn och skön, men nu är en ny arbetsvecka här - en lång sådan då jag jobbar mån - ons med företaget och tors - sön uppe i Torsby.
 
Idag är det fullt på schemat. Ska först upp till universitetet och fixa lite saker, sen möte på Intersport, därefter kund och en lång eftermiddag / kväll i gymmet!
 
Men med en superfrukost i magen och matlådor packade är jag redo och taggad för en lång dag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon :) jag brukar med haka upp mig på olika frukostar. Haha ibland kan jag äta samma sak i säkert ett halvår ;)
Ha en bra vecka!

Svar: Oj, riktigt så länge kör jag inte på samma, brukar bli någon vecka eller två för min del :P
Emma Barremyr

2013-01-21 @ 10:16:49
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: Viccy

Gott! :)

2013-01-21 @ 10:43:29
URL: http://frulle.blogg.se
Postat av: Mamsen

I dag gjorde faktiskt jag också ugnsbakad gröt, fast till lunch ;)

2013-01-21 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0