Morgongym

God morgon vänner ♥

Vad roligt att så många ville hänga med på en hälsomånad! Även om jag vet att många av er läsare är hälsofreaks är det kul bär vi kan inspireara varandra! Kommentera gärna här för t.ex frågor eller om du vill dela med dig av något! nu kör vi igång!!!

Efter två dagars vila från träningen sitter jag nu här med min dagliga smoothie, idag gjord på banan, blåbär, havregryn, kokosolja, äggvita och kvarg. Ska bara slurka den och dra bort till gymmet för att morgonträna. Har inte bestämt mig vad jag ska köra än bara, dåligt planerat, men det löser dig när jag kommer dit :)

Är ni fler som morgontränar idag?


Kommentarer
Postat av: Julia

Härlig start på dagen med gym!
Jag har också morgontränat idag, körde ett kort men intensivt spinningpass på 40 min. Ikväll blir det spinning igen och bodypump. Bra träningsdag! :)

Svar: Oj, det var en rejäl träningsdag det! Se till att återhämta kroppen ordentligt sen bara :)
Emma Barremyr

2013-01-02 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0