Smoothiemaker

God morgon 
 
Hade gärna legat kvar i sängen idag också då jag inte känner mig helt kry än. Är dock medveten om att jag känner mig lite piggare bara jag kommer igång och får i mig lite frukost. Det är alltid värst på kvällen och morgonen när man är sjuk.
 
I julklapp fick jag en smoothiemaker av mina systrar och den har nog använts varje dag sedan dess. Hehe. Har varit inne i en smoothieperiod nu ett tag och kör det både till frukost och mellis då och då. Himlans smidigt, gott och går dessutom att variera i mängder!
 
 
Dagens variant innehåller:
*Banan
*Blåbär
*Hallon
*Kiwi
*Havregryn
*Ägg
*Jordnötssmör
*Mjölk
 
Perfekt start på dagen!
 
 
Nu när jag mumsat i mig den här ska jag hoppa på bussen till universitetet. Ska på möte där och sen in till stan på ytterligare ett möte. Så det är vad denna måndagsförmiddag innehåller för min del!
 
Hoppas att ni haft en trevlig helg!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Eva

Heey Emma!

Undrar vad dina tankar ar kring djurprodukter? Jag ar vegan efter nagra ar av langsam overgang, och for min halsas (for att inte tala om djurens och miljons) skull sa kanner jag i nulaget att jag aldrig mer vill konsumera mjolk osv. Undrar eftersom jag litar fullt pa din kunskap osv, och gillar att hora asikter fran olika hall. Peace :)

2013-01-07 @ 17:01:35
URL: http://psilomania.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0