Tusen tack

Hej 
 
Tusen tack för alla grattis, lycka till och fina kommentarer på förra inlägget! Ni är grymt peppande och gör mig otroligt glad. Tack fina ni!
 
Dagen har gått i ett! Började med att snabbt gå igenom gymmet, installera mig lite i maskinerna osv. Jag har ju inte hunnit träna här något alls + att jag är sjuk nu så jag känner mig inte riktigt hemma i gymmet än. Jag känner mig lite stressad över att jag inte har koll på allt (kontrollfreak? hehe). Därefter hade jag möte med företagschefen på Inter Sport för att välja ut arbetskläder. Oooh, vad kul! Fann grymt fina kläder som jag riktigt längtar efter att få springa omkring i på gymmet :D Kan ni förstå lyckan i att få gå runt i sköna, snygga träningskläder hela dagarna?!
 
Eftermiddagen har gått åt till att läsa bokföring och att bekanta mig med mitt nya bokföringsprogra. Det är inte bara att sätta igång att träna kunder inte, nej det är grymt mycket jobb bakom och allt är nytt. Jag är helt grön och känner mig ofta ganska snurrig och dum som inte kan saker. Men det är en utmaning, och det gör att jag växer i mig själv! Tänk bara vad mycket jag har lärt mig den senaste månaden om företagande. Innan visste jag ju knappt något alls. Och nu sitter jag här och har startat upp ett. Fantastiskt!
 
Hann hem en sväng för att äta middag med killen innan jag for tillbaka till mitt kontor och fortsatte med pappersarbete, bekantade mig lite mer med gymmet, satte upp prislappar och marknadsföringsmaterial.
 
Middagen som stod på bordet denna eftermiddag/ kväll var en härlig vegetarisk frukt- och grönsakssallad med halloumi. En av våra favoriter när det kommer till sallader. Halloumi liksom 
 
 
Ingredienser:
* Stekt halloumi
* Salladsmix
* Broccoli
* Gul paprika
* Avokado
* Körsbärstomater
* Galiamelon
* Kiwi
* Apelsin
* Mango
 
En härlig blandning av en salt ost, söta frukter och knapriga grönsaker. Fantastiskt!
 
 
Nu, efter många timmars jobb är det dags att åka hemåt för att se Sveriges Mästerkock, äta kvällsmat, duscha och sedan sova. Jag är så trött att ögonen går i kors och längtar efter att få koppla bort allt en stund och mysa med min kärlek!
 
Hur har eran dag varit?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Wow, vilken stor grej! Grattis till företaget :) Har själv hållit på lite med bokföring, och det är verkligen hur krångligt som helst i början, men det ger sig!

Svar: Tack :D Ja jag tror att så fort jag lär mig allt kommer saker och ting falla på plats :D
Emma Barremyr

2013-01-08 @ 22:31:17
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0