Vardagsmotion i form av promenad

Hej 
 
Tusen, tusen tack för alla fina kommetarer, det värmer enormt att läsa och jag blir så rörd av era fina ord, tack och tack igen!
 
Efter två veckors sjukdom är jag åter på banan igen! Idag räckte inte tiden till träning och därför passade jag på att gå istället för att ta bussen till och från jobbet. En halvtimme dit, en halvtimme hem. Frisk luft, musik i öronen och ljus som piggar upp!
 
Himla skönt!
 
Och min dag blev genast mycket bättre när jag fick komma ut en sväng innan jag satte mig med jobbet!
 
 
Vardagsmotion med en ryggsäck på ryggen och puls i snö kan minsan få upp pulsen det också!
 
 
Wiiiiieeee!
 
Promenera mera vetja - det är ju sååå skönt!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0