Morgonnjutning

God morgon 
 
5 km snabbdistans + 3 km PW + 5 minuter planka = morgonnjutning!
 
Fåglar som kvittrar, en vind som susar, grus under skorna, blå himmel, sol och träningsglädje. Det kallar jag bra start!
 
Bara jag och hunden. Här och nu. Viktig tid
 
Endirfiner och svettlycka...
 
..och så frukost på det! Kesokvarg med rivet päron och vanilj, toppat med pumpakärnor, linfrö, solroskärnor och gojibär, rostat bröd med avokado och prästost och så en stor kopp ingefärste!
 
 
 
 
 
Plankade gjorde vi tillsammans, fast jag tror Tassen slappade mer än vad jag gjorde! 
 
 
Klev av ett 24-timmarspass igår förmiddag och idag är det dags för ett nytt! Långa pass som ger många timmar till jobbanken! Igår ägnades dagen åt två fotograferingar, en där jag själv agerade fotograf och en där jag själv fick stå framför kameran. Fotograferingen med Caroline Dahlén blev äntligen av och jag längtar så tills jag får se bilderna! Hon är ju så duktig!
 
Under kvällen hade vi grillkväll med familj och lite släkt - kvalitetstid i sommarsol och ljummen kväll. Underbart!
 
Hoppas ni får en fin lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Mira

Haha, vilken härlig plankbild :D Det ser ut som att vovven har överlistat dig och vet om det ;)

Svar: Haha, tack! Ja vem vet ;)
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 10:11:01
URL: http://miramalin.wordpress.com
Postat av: Louise

Hej! Tusen tack för din fina fina blogg!
Kan du inte skriva lite om ditt jobb som personlig assistent? Hur arbetsdagen ser ut,vad ni gör och vad det ger dig. vore intressant! Kram Louise

2013-06-08 @ 10:47:51
Postat av: Marie Andersson

Vilken underbar bild på dig och hunden när ni gör plankan (eller du gör plankan) :)
Och vilken underbar morgon överhuvudtaget. Hoppas resten av helgen fortsätter på samma sätt :)

Kram Marie

Svar: Tack :) tassen ville bara mysa han, haha! Hoppas att du får en fin helg du med :) kram
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 11:40:54
Postat av: Malin

Vill först och främst tacka för en fantastisk blogg! Sedan undrar jag om du inte kan berätta lite mer om dina snabbdistanspass? Typ uppvärmning, tempo osv.

Svar: Hej! Vad roligt att du gillar bloggen :) kan absolut skriva lite mer om mina snabbdistanspass, fixar det efter nästa pass! :D
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 12:27:26
Postat av: Annie

Vilken underbar plankbild på er!

Är de okej om jag lånar till plankpepp?

Svar: Tack! Ja absolut :) ta den till plankpepp du! Vill du att jag skickar? :)
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 13:14:08
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Annie

Tack söta! Det är lugnt, jag kopierar här :)

Svar: Okej :) delar så gärna!
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 18:07:38
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Daniel

Hej! Verkligen jättefin blogg. Undrade bara om hur många bloggläsare du har per dag? Skulle vara kul att veta :) Kram

Svar: Hej! Tack, vad roligt att höra! Har legat runt 2500 tidigare men nu har statistiken sjunkit till runt 1800-2000 per dag då folk säkert har annat för dig än att läsa bloggar soliga och fina dagar :) kram
Emma Barremyr

2013-06-08 @ 18:57:17
Postat av: Carro

Lät verkligen underbart!!

2013-06-08 @ 19:05:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Otroligt söt hund! :)

Svar: Mmm, han är världens sötaste <3 hihi
Emma Barremyr

2013-06-12 @ 22:20:51
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0