Lunchtime

Hej 
 
Jag har tillbringat hela förmiddagen på nJoy där jag betat av PT-kund, egen träning och jobb med träningupplägg. Ja nu skulle jag kunna ta helg, men det gör jag inte!
 
Jag är hemma och fyller på med lunch för att sedan bege mig mot gymmet igen för After work-kväll tillsammans med goa kollegor och härliga medlemmar. Vi kommer ha live-DJ i gymmet, köra 90-tals aerobic, ha relaxen och badtunnan öppen för alla samt bjuda på snittar och snacks.
 
Alla är välkomna!
 
 
Lunchen blev något så enkelt som lax stekt i kokosolja, örtsalt och pepparmix, ungsrostad sötpotatis, avokado, spenat, tomat och gruka.
 
Efter afterworken ikväll tar jag helg. Första lediga helgen hemma i lägenheten på jag vet inte hur länge? Inget jobb alls kommer jag tillåta mig själv. Nej - bara kvalitetstid med vänner, långa frukostar, egen träning, promenader och mys!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, hade jag bott närmare hade jag kommit förbi på lite aerobic och badtunna!

Svar: Vilken osis att du bor så långt bort :-(
Emma Barremyr

2013-03-15 @ 12:28:22
Postat av: Malin Lydin

Din blogg är verkligen en stor favorit, du har så himla mycket bra recept! Man får verkligen inspiration!

Svar: Tack, vad roligt att höra :D
Emma Barremyr

2013-03-15 @ 13:28:24
Postat av: Viccy

Åt också lax till lunch idag! :>

Svar: Gott :-) Kul att du är tillbaka i bloggvärlden :-) Ska genast lägga till dig i min läslista!
Emma Barremyr

2013-03-15 @ 14:37:44
URL: http://springaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0