Vänner på ingång och restaurangbesök

Hej fina ni 
 
Hoppas att ni har en riktigt härlig lördag. Själv njuter jag av ledighet som denna dag än så lännge inneburit sovmorgon, långfrukost i soffan, gympass samt bak och stök i köket. Nu inväntar vi lite vänner som kommer förbi innan vi ska bege oss mot en av stans fina restauranger, Via Appia.
 
Vi ska beställa in kött som grillas på lavastenar och till det serveras även en buffé med godheter.
 
Men innan vi beger oss av mot stan laddar vi upp med ett glas vin och lite gott snacks här hemma 
 
 
 
 
 
 
Trevlig kväll till er 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, du har så otroligt fint! Skulle du inte kunna ägna ett inlägg till att visa hur det ser ut i resten av lägenheten, fastän det inte har något med träning och hälsa att göra? :)

Svar: Tack, vad roligt att höra! Jag har fått denna fråga flera gånger och funderar på att göra ett inlägg och visa er! Ska bara få tiden att ta lite bilder, men håll utkik längre fram!
Emma Barremyr

2013-03-16 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

Hej! Vill börja med att säga att jag har nyss hittat din blogg och börjat läsa den, hur fin blogg som helst verkligen! Gillar den starkt! Men har en fråga, jag har kollat runt på många olika "fitnessbloggar" och det verkar som om nästan alla äter jordnötssmör, och då undrar jag varför? Är det något speciellt det är bra för? Det är väll inte särskilt nyttigt? Kram :)

2013-03-16 @ 17:48:12
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt!

2013-03-16 @ 19:48:14
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hej! Fin blogg du har. Vill du följa min blogg på blogkeen så följer jag din=)

Svar: Tack snälla :D
Emma Barremyr

2013-03-17 @ 20:30:14
URL: http://ringblomman82.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0