Bra start

God morgon söndag 
 
Vaknade upp i min egen säng bredvid världens bästa pojkvän. Solens strålar letade sig in genom rullgardinen och jag skymtade den blåa himlen. Hur man startar dagen på bästa sätt? Med en morgonpromenad. Ännu bättre blir det en fin dag som denna. Hur vackert är det inte med all grönska? 
 
Jag blir lycklig!
 
På det frukost ute i solen på balkongen. För mig - en överfull skål med kokoskesokvarg i botten, ett lager frusen frukt (banan, hallon, melon och mango), färsk passionsfrukt och så bästa blandningen (quinoa- och bovetepuffar, kakaonibs, mullbär, kokoschips, pumpakärnor, hampafrön och linfrön) och så en kopp ingefärste. För Pelle - smoothie och tunnbröd med skinka. 
 
 
 
 
Idag kommer mamma, pappa och Julia till stan. Vi ska fira mors dag med att gå ut och äta middag senare i eftermiddag!
 
Hoppas att ni får en fin söndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA ORHAGEN

mmm frukosten ser helt underbar ut!

Svar: Tack, jag njöt :D
Emma Barremyr

2013-05-26 @ 19:22:03
URL: http://orhagens.forme.se
Postat av: Natalie

Bästa bloggen! Fortsätt så

Svar: Tack! Det ska jag göra :D
Emma Barremyr

2013-05-26 @ 22:06:08
URL: http://natalieaylin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0