En skål fylld med favoriter

God morgon 
 
En skål med kokoskesokvarg, frusen frukt och bästa blandningen fick starta dagen!
 
 
Kokoskesokvarg = kokosmjölk + keso + kvarg
 
Frusen frukt = banan + blåbär + päron
 
Bästa blandningen = quinoapuffar, bovetepuffar, hackad mandel, kokoschips, kakaonibs, pumpakärnor, hampafrön och mullbär
 
 
 
Jag kan ligga i sängen på kvällen och verkligen längta efter denna skål med godheter! Pelle säger att jag är konstig, men jag är bara matglad och älskar frukost (och alla andra måltider såklart, haha).
 
Nu är jag redo för torsdag!
 
Blev lite tokigt med kundbokningen idag, har bara två kunder - en nu kl 8.00 och en 19.00 ikväll, och däremellan en hel massa planeringstid (vilket jag är i behov av nu). Ingen träning för min del idag förutom två cykelturer fram och tillbaka i form av härlig vardagsmotion. Annars en skön dag med vila!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag kan också längta till frukosten redan dagen innan - även om jag älskar alla måltider så är frukosten lite extra bra ;)

Svar: Visst är det så :) Skönt att jag inte är ensam om att ligga och längta efter frukost :D haha
Emma Barremyr

2013-05-30 @ 08:14:54
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Klara

Haha, jag börjar peppa för frukost innan jag ätit sista målet för dagen. x)

Varför fryser du frukten? :)

Svar: Haha! Härligt :D fryser frukten för att det är så gott :D
Emma Barremyr

2013-05-30 @ 09:16:26
Postat av: malin

Frukosten är verkligen det bästa målet på hela dagen :)

Svar: Ja visst är det :)
Emma Barremyr

2013-05-30 @ 10:16:51
URL: http://MalinE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0