VINNARE av en låda mellanmålsbars från Pulsin'

God morgon vänner 
 
Vad roligt att ni var så många som var med och tävlade om lådan med mellanmålsbars från Pulsin'. Ni bidrog allihopa med grymma mellanmålsrecept och det kommer ta ett tag att gå igenom alla bidrag :D Det gillar jag verkligen! 
 
Vinnaren blev - Victoria och hennes bästa mellanmålstips löd:
 
"De bästa mellanmålet jag vet är en microkaka som jag brukar äta innan träning eller ha med mig i en låda som mellanmål till jobbet. God kall som varm, och den håller sig fräsch i väskan hela dan! 

Här är receptet: 
I mosad banan 
Ett ägg 
1-1 1/2 msk carobpulver (kakao funkar bra de med) 
1/2 msk kanel 
1 stor msk jordnötssmör 
Lite honung eller sirap om man vill 

Blanda/vispa allt väl i en burk och sätt in i Micron ca 1-2 min (till den har stelnat, kan va olika beroende på mikrovågsugn). Sedan låter du den svalna i sin burk medans du gör iordning dig, och när du är klar för att dra t jobb/skola sätter du bara på locket och packar ner den i väskan :) annars är den supergod att äta "nygräddad" å varm som mellis hemma eller som ett mål innan morgonträningen tycker jag den brukar passa perfekt till, om man vill äta den mer ordentliga frukosten efter träningen så är den här lagom att ta innan! 

Har aldrig smakat dessa bars innan och jag är så nyfiken på dessa, spec maple peanut eftersom jag är ett fan av jordnötter, så skulle vilja ha den om jag får turen att vinna :)"
 
Så, Victoria skicka dina adressuppgifter till [email protected]  (har din mail i kommentarsfältet, så jag vet vem det ska komma ifrån) så kommer en låda med maple peanut hem till dig inom den närmsta tiden!
 
 
Tack, igen för alla bidrag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du testat receptet?:D

Svar: Inte än, men jag kommer göra! :)
Emma Barremyr

2013-05-23 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0