Plugga, äta, träna, sova...

Hej vänner 
 
Ledsen om det blir lite tråkiga inlägg nu under utbildningen. Dagarna är otroligt långa och intensiva, men fantastiskt roliga. Jag hinner inte med mycket mer än att äta, plugga, träna och sova. Men jag måste säga att jag trivs riktigt bra med det. Jag får ju göra det jag tycker allra bäst om (saknar att vara utomhus lite bara) :) Tre dagar av sju är nu avklarade och idag har det varit ganska tufft - mycket nytt för min del och mycket att hålla reda på. Därför blir det plugg resten av kvällen. Har placerat ut mig på balkongen med lite gottis i form av nyttiga kokosbollar och pistaschbollar. Det är varmt och skönt så här kan jag gott och väl sitta ikväll :D
 
 
Önskar er en trevlig kväll!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Gillar nyttiga kokos- och pistagebollar! Har själv gjort nyttiga kokosbollar vilket verkligen är riktigt smarrigt och bra som mellanmål :)

Svar: Ja visst är det gott! Så kul att man kan experimentera så med recepten också ju :D Perfekta mellanmål :) Vad har du för recept?
Emma Barremyr

2012-08-12 @ 14:48:00
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0