Tisdagsfrulle

God morgon 
 
Efter att ha ätit gröt i fem dagar i sträck tyckte jag att det var dags att variera jordnötsgröten med något annat :) (är ju van att aldrig äta samma sak till frukost när jag är hemma). Så idag blev det mammas hembakade knäckebröd med mosad avokado och kokt ägg + jordnötssmör, banan och kokos, en kiwi och ingefärste. Mumsigt, mättande och en toppenstart på näst sista dagen på den här utbildningsveckan. Sen är jag ett steg närmare personlig tränare!
 
 
 
Nu ska jag ta alla mina matlådor och mellanmål och traska bort till utbildningslokalen. Träningslära står på schemat och det ska bli så skoj! Lååång dag väntar så vi hörs igen ikväll :)
 
Ha en fin dag mina vänner 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Karin

Mums!:) Ser riktigt gott ut:)

Svar: Det var gott :)
Emma Barremyr

2012-08-14 @ 08:45:19
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Sofie

Ha så kul :D

Svar: Tack :)
Emma Barremyr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0