Lucka nummer åtta

Hej vänner 
 
Idag utmanar jag er i bakning! Det behöver inte alls vara någonting svårt och komplicerat, men självklart får det vara det också! Kanske ligger du fortfarande kvar i sängen? Varför inte gå upp och göra saffransscones (<--klick, har själv testat dessa - helt underbara) och njuta av till lördagsfrukost. Kanske finns det något bröd du velat testa göra? Eller varför inte baka något gott till middagens efterrätt eller till lördagsmyset?
 
Gör någonting som du tycker är gott och som du kan njuta av sen!
 
 
Dinkelbullar med morötter, melliskakor med pepparkaksssmak, nyttiga kokosbollar, pepparkakskladdkaka.
 
Och mina vänner, låt mig få veta vad ni bakar! 
Själv är jag ju i Stockholm så jag får nöja mig med att höra om era goda bakverk :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0