Måndagsbak

Hej vänner 
 
Blogg.se har strulat för mig hela morgonen och jag har inte tagit mig in på bloggen. Men nu så. Förmiddagen har gått i ett. Vi var uppe tidigt för att äta frukost och se julkalendern innan vi körde iväg till Ica Maxi för att storhandla. Fyra matkassar och en julklapp senare var vi hemma igen. Kyl, frys och skafferi fylldes på och sedan var jag redo för bak. Weeeiii! Jag har längtat hela helgen :D
 
 
 
Dagens resultat i köket blev:
 
 
 
Nu står det en solskenspromenad på schemat. Känner mig inte helt hundra i kroppen (skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk efter den kalla helgen i Stockholm), men behöver komma ut och få frisk luft och ge solen mina leenden.
 
Förresten, är det någon mer som har ett smoothierecept från fredagens utmaning att dela med er av? Jag har bara fått in ett enda än så länge. Om ni har något - maila det till mig med bild och bloggadress så kommer det upp i ett inlägg senare!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sally

Proteinkakorna, har du recept på dem? (håller tummarna för att de inte är med prottepulver :p)

Svar: Absolut, slänger upp det imorgon! Och inget proteinpulver finns i kakorna :)
Emma Barremyr

2012-12-10 @ 19:34:48
URL: http://Skippanudlarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0