Måndagsmiddag

Gokväll 
 
 
Måndagens middag är Fannys påhitt som jag nu gjort för andra gången. Laxburgare med hemgjort hamburgerbröd och en curry och mangosås. Receptet till hela härligheten hittar du här <--klick.
 
 
 
Såsen ändrades dock en aning från förra gången. Jag mosade ihop några matskedar fetaost med en stor slev turkisk yoghurt och blandade med 1 msk mango chutney och 1 tsk curry. Blev smaskens!
 
Nu är magarna mättade och jag ska återgå till lite datorjobb!
 
Angående dagens utmaning, hur har det gått för er? Själv känner jag mig inte så kry så för tillfället blir det ingen träning för min del. Hade dock hemskt gärna velat göra mina burpees, men jag får spara dem till en annan dag! Hejjja er så länge :D
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0