Söndagsmiddag

Hej

Tänkte först inte att jag skulle uppdaterat något mer idag, men middagen blev så god så jag vill dela med mig av receptet - currydoftande köttfärssoppa med vitlöksbröd.









Receptet hittade jag hos tasteline. Superenkelt recept som mättade bra! Till soppan hade jag gjort vitlöksbröd av mina hembakade tunnbröd. Jag pressade två vitlöksklyftor och mosade ihop med smör som jag bredde ut över tunnbröden, la ostskivor på och vek dem dubbla och gräddade några minuter i ugnen tills osten hade smällt. Vitlök är så ljuvligt gott! Och det är ju tur att både jag och Pelle älskar det så mycket!

Nu blir det te och mys till Wallander!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0