Frukost på terassen

God morgon

Vi tog oss en sovmorgon idag igen, skönt! Jag håller på att ladda upp inför en lång arbetsvecka så lite överskott på sömn klagar jag inte på :)

Dagens soliga frukost bestod av en jordnötsgröt med linfrö, kokos, banan, mango, kiwi och russin.







Recept på jordnötsgröt hittar du här.

Idag skiner solen och det är ganska varmt ute! Dagens planer är att köra ett intervallpass i skogen, hjälpa mamsen med massa saker, färga håret, grilla och kanske fixa lite med bloggdesignen.

Vad äter ni till söndagsfrukost?

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gjorde också gröt, fast hade vanilj i den, och så toppade jag med mixad persika/hallon (världens godaste kräm), keso, hemmagjort valnötssmör och torkat päron :D Ha en fin dag!

Svar: Mums, gröt är så gott! :) blandningen hallon/persika ska jag också testa, tack för tipset :)
Emma Barremyr

Postat av: Sara

Så gott det såg ut!

2012-06-17 @ 12:31:16
Postat av: Sanna

Härligt med frukost utomhus! Tyvärr regnar det i Sthlm så jag har fått äta min skål med yoghurt, blåbär, hallon och björnbär tillsammans med krossade linfrön och Allbran inne i soffan. Ganska mysigt det med när allt kommer omkring :)

Svar: Verkligen! Har inte blivit så många sådana än, men hoppas på fler snart :) Mysfrukostar inne i soffan är inte heller fel, lät som en god tallrik :)
Emma Barremyr

2012-06-17 @ 13:11:44
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0