Sista dagen!

God morgon

Idag är det sista dagen på Sats och den kommer bestå av lite fika som jag har fixat och sen ska jag köra ett ryggpass med Cia. Cia är den som har jobbat längst som PT här i Karlstad och hon är otroligt duktig! Antar att det inte kommer bli ett jättelätt pass och att jag kommer lida av träningsvärk imorgon! Haha, men skoj ska det bli!

Idag hade jag lite dålig fantasi till frukosten. Det blev kesokvarg som jag har ätit en hel del senaste tiden. Och så har jag gjort iordning en GI-limpa med avokado och makrill till niofikat! Är trött som tusan efter att ha sovit väldigt dålig, så hade inte mycket energi till att tänka idag, men nu äntligen börjar jag vakna till :)





Trevlig fredag snyggingar!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0