Lördagskvällen och söndagsplaner

God morgon vänner 
 
Idag slog jag upp ögonen halv sju. Gjorde ett tappert försök att somna om, men gav upp när klockan slog sju och bestämde då mig för att gå en sväng - Julia hade knappast blivit glad om jag hade börjat stöka redan klockan sju på morgonen. 45 minuter senare var jag hemma igen och lagade frukost till oss båda som serverads på sängen. Blev chokladbollsröra med jordnötsfrosting.
 
Mumsmums :)
 
 
Igår åts det också massa gott! Middagen som serverades var ju pestolax, ugnsbakad pumpa, stekt halloumi och  en sallad på spenat, broccoli, orange paprika, plommontomater och svarta oliver.
 
 
Efterrätten var brownies och hemgjord kokosglass. Någon frågade efter recept på glassen, och den kommer senare idag!
 
För oss blir det snart ett pass på gymmet - bröst, triceps och några plankor som avslut hade jag tänkt mig! Jag ska också försöka få Julia att agera fotograf så att jag kan dela med mig av lite övningar till er. Vi får se vad som hinns med, för vi ska också hinna med en sväng på stan och lite julklappsshopping innan Jullan ska dra vidare. 
 
Önskar er en fin söndag så länge!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sam

Käkade precis samma frukost idag! Haha :')

Svar: Gott :D
Emma Barremyr

2012-11-25 @ 14:34:28
URL: http://fitnessfoodlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0