Dag två på ingång

Hej vänner 
 
Första dagen är gjort och därmed den enda dagen som innebar 9 timmar i skolbänken. Idag börjar vi med det praktiska och först ut på schemat står uppvärmning, kondition, allmän styrka och stabilitetsträning. Tråkigt nog är jag sjuk och kommer inte kunna genomföra så mycket träning. Det som är bra är att det börjat släppa i halsen och övergå mer i en förkylning, då kanske jag snaaart kan vara med och köra jag också! Ni kan väl hålla en tumme för att jag blir frisk fort? :)
 
Under veckan här i Stockholm blir det dåligt med variation i frukosten. Blir massa gröt såklart, men idag plockade jag fram två kokosmuffins (<--klick), toppade dem med keso, jordnötssmör, banan och lite kokos. En kiwi + en kopp te med riven ingefära till det och jag känner mig laddad för dagen! 
 
 
 
Igår handlade föreläsningarna mest om "rollen som instruktör" samt en hel del träningslära. Mycket intressant och dagen bara svischade förbi. Efteråt åkte jag in till stan där jag mötte upp Pontus och Robin, två killar från Uppsala som jag träffade och reste runt med på Bali för några år sen. Många minnen där och massa att ta igen efter att inte ha träffats på två år. Så kvällen var med andra ord riktigt trevlig! 
 
Hoppas ni får en trevlig lördag 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag måste testa dessa muffins ser ju jättegott ut :))

2012-09-22 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0