Måndag

God morgon 
 
Jag hade ett tufft 12-timmarspass på jobbet igår, tufft som i psykiskt jobbigt vilket resulterade i att jag bums ramlade i sängen när jag kom hem vid tiotiden! Hann dock bli meddelad om att hemsidan stod färdig och publicerad vilket ju känns grymt kul :D
 
Nu har jag fått en riktigt skön natts sömn och känner mig utvilad och redo för en ny vecka, underbart! I eftermiddag väntar PT-kunder och konsultationer så nu ska jag hoppa på tåget ner mot stan igen!
 
Frukosten intogs tillsammans med tända ljus och morgontidningen ♥ blev en chokladbollsröra med proteinfluff (<--recept?) toppad med skivad kiwi och kokos
 
 
 
 
Hoppas eran måndag också börjar med en riktigt god frulle!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Som tur är råder en god natts sömn ofta bot på det mesta. En lugn och mysig morgon på det och du känns redo för dagen och stundande vecka.
Önskar dig en riktigt fin och härlig måndag!
Kram

Svar: Ja det är verkligen tur! Skönt när man lyckas sova så gott också! Tack fina du för din kommentar! Hoppas din måndag blir minst lika härlig och fin! Stor kram till dig
Emma Barremyr

2013-02-04 @ 08:20:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Äter du skalet på kiwin?!

Svar: Yes, jag äter skalet på kiwin! Det är där alla nyttigheter sitter - men var noga med att skölja kiwin :D
Emma Barremyr

2013-02-04 @ 09:26:23
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilken god frukost, snygg också! Jag spanade in din hemsida och tycker den är jättefin!

Svar: Tack Maja, vad roligt att höra!
Emma Barremyr

2013-02-04 @ 12:44:45
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Lina

Toppen blogg! :D har du något bra recept på semlor? (nu när det börjar närma sig semledagen) :)

Svar: Tack för din kommentar! Har tänkt att jag ska experimentera fram ett gott recept på semlor - så håll till godo lite :D
Emma Barremyr

2013-02-04 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0