Hej onsdag!

God morgon 
 
Tidig onsdagsfrukost i soffan framför Nyhetsmorgon, lite slösurfande och bloggande. ..
 
Frukosten består av zucchinifrallor med smällt ost, skinka och avokado + en skål havrevällning med kanel.
 
Bra start!
 
 
Havrevällning gör du genom att koka ihop 2,5 dl mjölk (här blev det havre) och 1/2 dl havregryn och lite salt.
 
 
 
Ska alldeles straxt traska bort till nJoy och köra en PT-kund, enda för dagen faktiskt innan jag styr hem igen för att sätta mig med lite datajobb och planering. I eftermiddag ska jag och Beatrice träna på SATS och ha en liten myskväll med gott att äta! Det ser jag fram emot!
 
Hoppas att ni får en underbar och solig onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annah

Älskade välling förut. Tack för tips på ett bättre alternativ. Måste jag prova.

Svar: Ja men visst är det gott med välling :) Testa den här varianten, helt underbar om du frågar mig (en klick äppelmos eller hackade äpplen i är också supergott) :D
Emma Barremyr

2013-06-12 @ 07:14:31
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Ellinor

En härlig start på vad som ser ut att bli en härlig dag!
Önskar dig en riktigt fin onsdag.
Kram

Svar: Ja, älskade frukoststund :D hoppas du får en fin onsdag du med! Kram
Emma Barremyr

2013-06-12 @ 08:17:08
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0