Chokladbollsröra med hallonsås och jordnötsfluff

God morgon 
 
En underbar favorit i repris till frukost idag - chokladbollsröra med hallonsås och jordnötsfluff <-- (klicka för recept).
 
Jotack, lyxfrukost!
 
Denna frukosträtt ligger på min topplista vad gäller godast frukost.  men vill du inte äta den till frukost funkar den också lika bra som t.e.x mellis, nyttig fika eller kvällsgotte!
 
 
 
 
En tidig löptur följt av frukostmys i soffan fick starta denna finfina torsdag! Nu ska vi packa ihop det sista innan vi hoppar på tåget mot Stockholm och myshelg!
 
Önsker er en fin torsdag!
 
(Ps. fixat lite tidsinställda inlägg till er under tiden som vi är borta)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Emma!

Jag vill bara berömma dig för en otroligt inspirerande och verklighetsförankrad blogg. Jag har precis börjat träna med PT och ändrat min kost och har letat en hel del inspiration på nätet. Många av de bloggar och inspirationsbilder där ute gav mig prestationsångest och fick mig bara att känna mig misslyckad när jag inte klarade samma nivå som dem. Träning är väldigt viktigt men det får inte bli ett måste eller en press. Och det inspirerar du till. Så ett stort tack för det!

Svar: Tack snälla för di kommentar! Det glädjer mig att jag får fram budskapet jag försöker sända till er! Du är grym för den du är, kom ihåg det! Kör hårt med din PT!!! Kram
Emma Barremyr

2013-05-02 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0