Morgonpromenad och frukost deluxe

God morgon vänner 
 
Jag vaknade halv sex idag av att solen strålade in genom fönstret och sen var jag klarvaken. Låg och vred mig en stund innan jag beslutade mig för att ta en promenad i morgonsolen. Varför inte passa på när jag ändå var vaken? Hinner sällan gå på morgonpromenader nu för tiden, så jag hoppade upp och i träningskläderna, på med lurarna och ut på en 30 minuters runda!
 
Friskt, härligt och alldeles underbart!
 
Hemma igen blev det frukost deluxe - chokladbollsröra med banan- och jordnötsfrosting <-- (klick), kokta ägg och en kiwi.
 
 
 
 
Nu ska jag snart hoppa på tåget upp till Torsby. Ska jobba ett 24-timmarspass idag till imorgon. Fredagen är ledig, men då ska jag hjälpa morfar som fyller 75 med kalas och matlagning. På lördag går jag på ett långpass vid 9.30 och slutar inte förrän 18.30 på söndag kväll. 33-timmarspass innebär en rejäl jobbhelg med andra ord!
 
Hoppas ni får en fin torsdag!
 
(Har fixat lite tidsinställda innlägg eftersom jag inte kan blogga så mycket när jag jobbar)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Åh jag åt också den där chokladbollsröran till frukost idag! Så underbart god :)

Svar: Ja visst är den underbar! :)
Emma Barremyr

2013-05-16 @ 08:47:56
Postat av: pilla

Vilken härlig powerfrukost! Ha en fin dag!

Svar: Ååh, tack snälla! Hoppas att du haft en fin dag du med :)
Emma Barremyr

2013-05-16 @ 08:51:39
URL: http://pernillabredolt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0