Lyxmåndag

God förmiddag 
 
Jag har startat tisdagen med att beta av PT-kund och massage-kund. Nu är det dags för ett eget pass innan jag fortsätter dagen med ytterligare en PT-kund och jobb lite kost- och träningsupplägg till en annan. Härlig tisdag i gymmet!
 
Igår kväll hade jag och Pelle syster Lina på besök. Självklart ville jag bjuda på mat och kokade ihop dessa <-- (klick) underbara sötpotatis- och quinoabiffarna som serverades med kalkonbacon- och svamppytt, en klick keso och sallad. Till efterrätt smaskade vi hallon- och lakritsglass med nygjorda kokoschips!
 
En helt vanlig måndag - blev en lyxmåndag - fast på ett enkelt sätt!
 
Enjoy!
 
 
 
Senare under dagen kommer jag svara på massa frågor som ni ställt de senaste veckorna. Har inte hunnit svara, men nu har jag samlat ihop dem i ett inlägg! Kika in igen då.
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Kan du svara på vad du gör av alla äggulor som blir över, man använder ju väldigt mycket äggvita :) ?

Svar: Jag köper äggvita på dunk - då blir det inga äggulor över :-)
Emma Barremyr

2013-03-19 @ 14:36:28
URL: http://agnessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0