Tisdagsmorgon och bakstuga

God morgon 
 
Min tisdag har börjat sådär äckligt bra! Jag vaknade runt halv sju och drog mig en halvtimme, gick upp och åt en tallrik yoghurt och slängde ihop en nötbröd. Undet tiden brödet stod i ugnen passade jag på att gå en morgonpromenad och fick sedan komma tillbaka till en underbart doftande lägenhet!
 
Nu har det avnjutits en frukost i form av nötlimpa med stekt ägg och paprika samt en krämig grön smoothie som fick mig att tänka tillbaka på Thailand! Mmmm....
 
 
Krämig grön smoothie:
1/2 avokado
1/2 frusen banan
1/2 mango
1 dl mandelmjölk (eller vanilg mjölk)
 
Mixa till en härlig smoothie!
 
 
 
Förmiddagen kommer fortsätta med bakstuga här hemma. Just nu står bananbrödet i ugnen och sen blir det fröknäcke och mina himelska proteinkakor med smak av blåbär och vanilj
 
Och ni är flera som frågat efter receptet på nötbrödet. Jag slänger upp det här senare idag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Fia

Är denna smoothien bra innan 1,5 timmes intervaller + styrka ?/:)

Svar: Oj, ska du träna så mycket i ett enda pass bör du nog äta mer :)
Emma Barremyr

2013-05-28 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0