I'm in paradise!

Surfers Paradise!


jag alskar det bla vattnet och vita stranden!


Forsta dagen i Surfers Paradise har tillbringats pa den andlosa stranden. Det ar verkligen skitfint har och stranden ar hur lang som helst! Vi har inte hunnit inspektera sjalva staden sa mycket, men stranden ar asfin! Tummen upp for att ligga dar och steka :D
Vagorna var sjukt stora och lilla jag tumlade runt som i en tvattmaskin och svalde typ 20 liter vatten, harligt..
Men det var kul faktiskt!

Vart hostel, backpackers in paradise ligger endast fem min fran stranden och mitt i stan! Inte varldens mysigaste stalle, ett av de sunkigare faktiskt, men anda helt okej. MAn kan ju lixom inte leva lyx och ha tur med hostel varje gang :P Massa sma mysiga djur inne pa rummet och sa, men jag borjar ju typ bli van nu sa. Usch! I morse krop det en spindel ur min vaska, inte speciellt stor, men sjukt snabb och jag hann inte doda den.
En rumskamrat berattade nar de hade tant eld pa en stor spindel, den hade brunnit, men inte dott. Fy fan sa ackligt! En snabb brinnande spindel. Maste sett sjukt ut!

Har blir vi da fram till torsdag. Imorgon ska vi pa movieworld. Ett stort nojesfalt med filmtema, det ser jag fram emot!
Och pa onsdag eller torsdag ska vi till Wet and Wild tillsammans med tre killar som vi hangt med i Melbourne och Byron.
Det ar dags for mig att kopa en ny kamera sa att jag kan fortsatta att lagga upp bilder. Antar att det ar trakigt att bara sitta och lasa massa text!? Jag ska gora det sa fort jag hinner. Dagarna gar sa fort har bara :P

Nu ska jag och Emelie ga och kopa oss mat och alkohol och ga ner till stranden och ha picknick.
Sen ska vi till hostellet och forfesta och sen blir det utgang med killarna och Charlotte fran Sthlm.. deras sista kvall har!

Ha det bra allihopa!
kram fran Emmis.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej.Här snöar det så det är att ta fram skyffeln.Jag ska åka till apoteket ock köpa värktabletter som jag ska ha med på resan,jag var till doktorn och det blir opration av knäna.vi tycker att det är roligt att resan värkar bli bra. Många hälsningar från Morfar ock Mormor

2009-02-23 @ 09:53:24
Postat av: Mamma

JAG VILL OCKSÅ VARA I PARADISET!!! Låter bra att du börjar vänja dig med alla småkryp, men det där med att tända eld på en spindel tycker jag lät som djurplågeri, ska man döda dom så ska det gå snabbt, de är ju faktiskt också djur, fast inte så trevliga. Ja gå och köp dig en kamera vill se lite bilder på dig....saknar dig gumman! Nu är det sportlov. så vi ska försöka vara lite sportiga och åka skidor i veckan, fast i morgon ska vi fixa gymkort till Julia, så då ska vi vara aktiva inomhus! Puss och kram från mig.

2009-02-23 @ 11:50:15
Postat av: Mamma

Glömde skriva att det INTE är tråkigt att läsa massa text, men det blir ännu roligare med nån bild här och där! Du skriver så bra gumman! Puss

2009-02-23 @ 11:56:10
Postat av: evaL

Håller med om mammas inlägg #2. Detta med sportlov kan jag inte hålla med om - de har ju bara en vecka! Mitt är MYCKET längre...;D

Kram!!

2009-02-23 @ 12:34:24
Postat av: Victoria

Hej det låter som att du har det alldeles underbart:)jag har precist läst i genom allt och är lite trött i ögonen.

Njut av varje sekund i värmen å solen för här är det bara snö , snö och snö.



Snöiga hälsningar Victoria

2009-02-24 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0