måndag 2 augusti

Hej ♥

Jag kan inte fatta att det redan är augusti. Vart tog sommaren vägen liksom? Det är fortfarande en månad kvar tills skolan börjar, men det närmar sig verkligen fort!
Har pysslat lite här hemma under morgonen, städat, tvättat och framkallat massa bilder :) Ska börja fixa nya album nu.

Här kommer lite bilder från i lördags!





























Har bara bilder från förfesten. Kameran glömmer jag alltid bort så fort jag kommer ut!
Nu ska jag åka upp till Valberget och möta upp Kristin för en powerwalk :)
Ikväll blir det mys i Sunne!
Ta hand om er nu :)

Emma.

Kommentarer
Postat av: mischiee

kul jag måste ha haft av att kasta korkar! :D

2010-08-09 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0