tisdag 19 januari

Idag har jag jobbat kvällen och det har varit en ganska lugn sådan :)
Kvällen igår tillbringades hemma hos Julia med film, tunnbrödsrulle, te, popcorn och massa mys. Jag fick krama Julia hela natten och vi lång och pratade länge innan vi somnade ♥
Tidigt i morse åkte jag och mamma iväg till vaccinationscentrum, jag skulle nämligen ta sprutan mot tyfoidfeber. Salmonella kan ge tyfoidfeber som i sin tur kan orsaka hjärnhinneinflamation. Så nu är jag skyddad mot det :)
Sen blev det lite shopping innan det bar hem mot Torsby igen!

 

Vill bara säga tack till alla som gjorde min dag igår! Ni är underbara och jag hade en jättebra födelsedag ♥
Nu är det dags för mig att börja tänka på tvätt, packning med mera.. det närmar sig och jag har fullt upp :)
God natt med er!
/ Emma.


Kommentarer
Postat av: mamsen

du gör min dag varje dag:) <3

2010-01-19 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0