fredag 18 juni

Hola ♥

Idag har jag och Julia varit mammas duktiga flickor! Storhandlat och fredagsstädat huset :) Eftersom både mamma och Lina skulle jobba idag fick vi åka från sommarstugan ganska tidigt i morse... men vi hade en riktigt mysig kväll igår!

uuuh, luktar bajs tycker Julia :P

jag stekte pannkakor och gjorde soppa till middag :)

kvällspromenx

runnsjön :)

älskade systrar <3

<3

arturs garage!

kvällsfördriv :)

läggdags!

julias fina sovoutfit! haha


Jag var ute på en promenad idag. Jag höll på att blåsa bort samtidigt som himlen öppnade sig i ett skyfall och nästan dränkte mig. Det var nio grader ute och jag var som en isbit när jag kom in! Vilken jävla sommar vi har!
Imorgon ska vi tälta så ge oss fint väder tack, och lite värme också :)

Trevlig helg!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0