onsdag 5 maj

Hej vänner ♥

Nu är jag hemma i Torsby igen. Karlstadtrippen har varit helmysig! Måndagskvällen tillbringades hos Kristin och Henrik med matlagning, spel och mys framför tv:n.
Igår jobbade alla hela dagen så då passade jag på att åka in till stan och hälsa på Emelie. Det blev fika och lite shopping!
På kvällen mötte jag och Kristin upp Jullan på syrefabriken för att köra ett aerobicspass. Det var jättekul och jag längtar tills jag flyttar dit och kan börja gå på lite pass! :)
Sen åkte jag och Kristin in till stan, träffade Josefin och gick till Kebabhouse och åt middag och drack massa te och pratade! Mys ♥

Kristin i matlagningen!

lasange stog på menyn

kristin och henrik

Fina Josefin ♥

Sen drack vi massa te :D jag blev kär i ristins tekanna!

Den försvunna diamanten, jag vann :D

Nyinköpt! mjukisbyxor och kokoste :D

kokoste ♥

Kristin nöjd efter träning och middag. Fina du ♥



Lite tvmys hos Josefin igår kväll!!!


Jag och Gabbi jobbar kvällen idag och sen har jag natten! Sista passet den här veckan, sen är jag ledig hela helgen. Underbart!!!

Puss ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0