Produktiv dag!

Hej vänner 

Vilken produktiv dag jag har haft! Jag har hunnit med jättemycket och klockan är bara fyra. Är inte riktigt van att ha lediga dagar såhär och därför känns det som om tiden går sakta och man hinner med så mycket :) När man pluggar går tiden så fort.

Jag hade iallafall en ganska lugn förmiddag. Tog det lugnt i soffan med bok, städade köket och tog en lång dusch innan jag åkte in till stan. Har fixat alla julkappar förutom till pappsen nu, men vi vet vad vi ska köpa så man kan säga att det är klart! När jag kom hem åt jag och älskling lunch, sen drog jag igång med bak, bland annat pepparkaksknäck som ni ser här nedan. Det andra berättar jag mer om sen. Jullan ringde och ville ha hjälp med en sak så måste cykla iväg en sväng! Hörs sen!







Pepparkaksknäck:

1 dl grädde
1 dl sirap
1 dl socker
1 tsk pepparkakskrydda

Koka alla igredienser i ca 15 minuter (gör kulprovet) och häll sedan upp i formar!
Ät och njut!

/ Emma.
Trackback
RSS 2.0