Torsdag 1 december

God morgon hörrni ♥

Jag har precis kikat på julkalendern och ätit en stärkande frukost. Svårt att säga vad jag tycker om julkalendern såhär efter ett avsnitt, men den var såpass bra att jag tänker ge den en chans och kika imorgon också! Det är så mysigt med julkalender :)

Idag ska jag sitta hemma och skriva på MI-examinationen under förmiddagen. Efter lunch blir det fysisk aktivitet ända till fem! Alla i klassen har två och två gjort egna pass och idag ska bland annat jag och Viktoria redovisa vårt! Härlig dag!

Jag älskar frukost! Det är det bästa som finns och att variera och testa nytt är så spännande och kul :) idag gjorde jag havrekligröt (koka 2 dl mjölk med 4 msk havrekli, lite salt och kanel) med äppelmoskvarg, mandel och mjölk, ett kokt ägg, en kiwi och en halv klyftad blodgrape!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Skulle inte du kunna lägga ut receptet på GI-limpan? :)

2011-12-01 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0