21:23

Hej på er  

Vi fick sluta tidigare idag, så jag hann med träningen gott och väl. Det kändes väldigt skönt eftersom jag under den senaste veckan inte riktigt hunnit med träningen! Skulle egentligen haft träningsvecka på SATS den här veckan med Kajsa, Sofie och Johanna, men de har precis tagit bort kompisveckorna så det blev det inget av med, tråkigt nog. Jag som var så taggad! Men nu taggar jag intervallpass på friskis imorgon ist!!! Weiii :)

Lagade middag när jag om hem... och sen har jag suttit med plugg ända tills nu. Ögonen klibbar igen av all salva som jag smort in mig med. Utslagen ser bättre ut idag, men jag är fortfarande sååå himla torr och det kliar :(

Ska iallafall lägga mig och se en film nu ist. Börjar redan vid åtta imorgon, så kommer nog sova tidigt idag!

God natt!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0