tisdag 4 oktober

Hej på er  

Nu ni, har jag äntligen fått upp alla bilder från naturresan i Mattila. Det blev endel, så titta och njut! :)

Tjejerna är taggade till tusen!

Här har första dagens vandring börjat..



På toppen...



Där vi lunchade! Jag hade mina goda morotspannkakor med!



Mattias fann lingon :)

Christoffer och Johanna..



Min, Sofies, Kajsas och Johannas stuga till vänster :)

Pink laydies :)

Motti och fläsk till middag dag 1!!!

Strålade sol dag två!

Johola finngård!

Johola finngård

Mot toppen för att laga lunch på fältköken!

Johola finngård

Johanna fixar!

mys och lunch :)

grönsakssoppa och äggsmörgås bestod torsdagens lunch av!

mina flickor <3

middag i stugan!

och chockladfondue till efterrätt!


Fredagen blev bildlös, men vi vaknade upp till ännu en strålande höstdag full med härliga naturövningar!
Det var en resa som inte går att beskriva i ord. Den har lärt mig och påverkat mig mycket, och jag ska verkligen ta vara på den här lärdomen för att bli bättre på att hitta mitt inre lugn och koppla av oftare!

Jag trivs bäst i öppna landskap!

Idag har jag varit aktiv till tusen vill jag lova! Efter att ha vaknat upp med grym träningsvärk från gårdagens gympass kände jag mig inte jättesugen på att åka till uni och köra ett stavgångspass med pulsklockan på 1,5 timme. Men det strålande vädret piggade upp mig, och efter förmiddagens plugg kände jag mig ändå taggad på att ge mig ut med gruppen. Vi körde på med intervaller och stavgångade på i skogen :) Lätt jobbigt pass. Sen åkte jag hem och slängde i mig lite mat och cyklade sedan iväg på en spin puls/intervallpass. Sjuuukt jobbigt, men så gött nu när jag sitter här i min ziperall med kvällsmaten i högsta hugg! Ska bli skönt med en vilodag imorgon. Blir en pluggdag då vi inte har någon föreläsning!

Sov så gott med er nu!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0