torsdag 15 september

Hej

Jag har haft en fantastiskt skön dag! Min kropp känns underbar :) Vi har övat taktil beröring hela dagen i skolan och jag kom hem full av energi. Inte alls så trött som jag brukar vara efter en heldag i skolan. Känns så BRA att varje torsdag kommer se ut såhär framöver - få och ge massage! Hihi. När jag kom hem knöt jag på mig träningsskorna och sprang iväg på ett intensiv pass på friskis med Kristin! Såå jobbigt, och nu är jag helt slut och sitter i soffan med en tallrik korvstroganoff och bulgur - mitt eget (aningen hälsosammare) recept! :)



Lägger upp det ifall ni vill testa :)

Ingridienser:
6 sojakorvar
1 gul lök
2 msk tomatpuré
2 dl Oatly imat (havregrädde typ)
salt och svartpepper

Stek korven i smör och tillsätt sedan hackad lök. Låt löken bli mjuk och häll sedan på tomatpuré och grädde. Salt och peppra. Servera med bulgur och ett god sallad!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite coaching inför morgondagen!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0