Första passet med PT

Hej vänner ♥

Jag är precis hemkommen från en förmiddag på Sats med träningsvägledning samt en riktig urkörare till träningspass med Andreas. Jag har utlovat en gratis timme massage och fick en timme PT duo i gengälld. Toppen! Vad körde vi då? Jo, efter uppvärmning på crosstrainern började vi med ett chinsmarathon samt övade lite teknik, så kuul och samtidigt så jobbigt. Men jag ger mig inte eftersom jag ska klara det INNAN sommaren! Sen hade Andreas planerat in ett crossfitpass bestående av 500 m rodd, 10 chins, 20 fällkniv, 30 armhävningar och 40 upphopp. Allt tre varv! Jag tror aldrig att jag varit så nära att spy under träning förut!

Det som är grejen med att köra med PT är att han/hon hjälper dig att ta ut dig maximalt på rätt sätt. Jag menar, hade jag kört detta själv, då hade jag lätt fuskat och inte alls blivit illamående. Men Andreas var hela tiden med och pushade och hejade på och inte fan ville jag ge upp då, när han skrek att jag skulle klara det!

Jag tycker också att det är så himla kul att Jullan har blivit så intresserad av träning att vi numera kan träna ihop! Hihi. Här är vi svettiga efter det hårda passet! Bra jobbat syrran ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha vi är ju så snygga efter detta brutala pass! Du själv var inte heller så dålig, tvärtom asbra kört! Jag tycker det är riktigt kul att träna med dig också, synd att vi inte är på samma gym längre men i sommar får vi köra hårt på badhuset ;)



Lånar förresten denna bild till min blogg!

2012-04-20 @ 14:22:05
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina kusiner! Som sagt, skulle va oerhört bra att ha någon som står bredvid en när man ska träna ;)

2012-04-20 @ 15:01:07
URL: http://inredningsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Mischie

Önska jag hade dig som både PT och kock då vore jag snart fit ;)

2012-04-21 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0