Söndagsplugg på universitetet

God morgon ♥

Idag blir det plugg på universitetet för mig och Viktoria. Vi ska börja skriva på våran resultat- samt diskussiondel i uppsatsen. Inte så länge kvar nu så det gäller att ligga i! Men det känns som om vi ligger bra till och är på god väg :)

Igår hade jag en härlig lördag. Jag och Pelle var och körde ett pass på Sats (har även med han på vänvecka nu), åt lunch och hängde sedan på hans föräldrar till Bergvik för att kika lite i affärer. När vi kom hem lagade vi ihop en supergod älgköttsgryta och blomkålsmos med lingon och ett par vinglas till, samt jättegoda chokladpraliner till efterrätt, så himla gott! Sen tog vi en promenad in till stan när vi skulle på bio. Filmen var fantastisk bra och spännande och nu längtar jag efter fortsättningen! Blev även en härlig promenad hem sen och är det inte underbart att det fortfarande är ljust vid nio nu?! hihi :)

Bjuder på en kvällsbild från promenaden hem igår! Trevlig söndag mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0