Mumsig och snabb frukost

God morgon vänner 
 
Blir mest tråkiga frukostinlägg för tillfället märker jag, men det kommer bli bättre nästa vecka. Det är mycket med jobb och andra saker för tillfället! Men ni har ju hälsokalendern, så jag hoppas att ni klarar er så länge :)
 
 
Idag blev det ett snabbt ihopsläng, något liknande chokladbollsröra med chokladsås till frukost. Riktigt gott!
 
 
Ingredienser:
1 dl keso
1 dl kvarg
1 banan
1/2 dl havregryn
1 msk kakao
1/2 tsk vaniljpulver
2 msk kokosflingor
 
Stavmixa ihop alla ingredienser och häll upp i en tallrik
 
Chokladsås: mosa ihop 1/2 banan, 1 msk jordnötssmör, 1/2 msk kakao och 2 msk mjölk och häll på chokladbollsröran.
 
Nu ska jag iväg och köra ett intervallpass med en PT-kund!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ser jättemumsigt ut! superfina bilder :) frukostinlägg GILLAS!

Svar: Åh,så bra! Tack :)
Emma Barremyr

2012-12-05 @ 11:29:16
URL: http://vonskareng.blogg.se
Postat av: SAn

Vilken fantastisk blogg du har! Inspirerande, motiverande, personlig och mat helt i min smak (åt ju dessutom knäckebröd med avokado och makrill till mellanmål idag, haha)!

Känner igen mig en del i din ätstörning och det här med att du åkte iväg för att "finna" dig själv. Jag var hårt tränande, gick ner lite mer än 20 kg och träningen var allt med väldigt mycket krav på mig själv. Åkte sen iväg till Asien i 2 månader med absolut ingen press på mig själv. Resulterade i de 2 bästa månaderna i mitt liv. Vintern efter blev det 12 månaders resa med en liten mellanlandning i Sverige i 2,5 månader. Det har gett mig otroligt mycket och jag ser väldigt annorlunda på saker och ting nu.

Kul att läsa om din bakgrund och se hur du faktiskt har tillfrisknat. SÅ snygg du är nu och så frisk du ser ut om man jämför med de tidigare bilderna.

You go girl! Tack för inspiration!

Svar: Tack för din fina kommentar! Det glädjer mig att höra att bloggen fyller sitt syfte! Vilken fantastisk resa du verkar ha gjort - häftigt! Fortsätt rocka världen tjejen! Kram till dig
Emma Barremyr

2013-01-23 @ 15:56:10
URL: http://iamsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0