Bilder från Loka Brunn!

Hej vänner

 

Dagarna på Loka Brunn var helt fantastiska! Vi har både ätit och druckit gott, tränat, relaxat i spaavdelningen, gått promenader, fikat, myst och tagit hand om varandra

 

Dag ett började med ett träningspass på gymmet följt av en gudomligt god fika vid Södra Loken. Det var buffé, så både jag och Pelle passade på att fylla på glukosförråden! Efter fikan kopplade vi av i Vattensalongen i några timmar. Bubbelpooler, utomhusbad, ångbastu, kallbad… Heeelt underbart! Efter badet blev det en tvårätters middag följt av en tur ner till sjön! Kvällen avslutades med vin och mys :)

 

Dag två började med en morgonpromenad följt av en stor frukostbuffé. Den bästa någonsin faktiskt! Sen ägnade vi några timmar till i vattensalongen innan det blev dags för lunch och hemfärd. På hemvägen stannade vi till och gick en sväng i Murstensdalen - ett naturreservat i närheten av Loka som var otroligt vackert! En tur dit kan jag rekommendera om ni har vägarna förbi. Jag ska visa er bilderna någon dag! Nu måste jag kila till jobbet så vi hörs igen imorgon :)

 

Fika vid Södra Loken

Det som fanns kvar av Pelles fika när jag fick fram kameran var en muffin, haha!
Min fika bestod av en kokosboll, chokladmuffin och kärlekste.
Utomhuspoolen med utsikt över Norra Loken.
 
Stora poolen i vattensalongen.
Pelle njuter!
 
Jag relaxar lite.
Tvårättersmiddag.
En öl till maten!
 
Glutenfritt bröd till maten.
Varmrätten var gudomligt god!
Södra Loken
Södra Loken.
Norra Loken och Vattensalongen.
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0