Tåget mot stan

Hello

Nu sitter jag och Linisen på tåget mot våren och stan igen. Hemma i Torsby har det varit kallt och snön ligger än på marken och det känns fortfarande som det är lite vinter! Efter mina vilodagar från träningen har jag nu fått tillbaka massa ny energi och jag riktigt längtar efter att få en riktig genomkörare i form av träning. Vi får se hur jag ska lägga upp schemat nu. Jag har ju fortfarande ett mål inom styrketräningen att nå samtidigt som jag knappt kan vänta med att sätta igång med löpningen. Åh, dessa soliga träningsfria dagar har givit mig så mycket ny kraft och glädje att jag knappt kan sitta still. Och imorgon börjar praktiken. Jag är nervös och har massa fjärilar i magen. Fasiken vad kul det ska bli!

I eftermiddag kommer svärmor på massage och sen blir det middag med dem och de andra Ehrencronapojkarna med flickvänner på Vedugnen. Myisgt!

Kram på er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0