Hallonkvargkaka

God morgon solstrålar

Hur mår ni?

Idag ska jag och Viktoria gå igenom uppstasen som vi ska opponera på nästa vecka och ikväll ska jag och Lina köra ett pass på gymmet. Det är ungefär det som jag har inplanerat idag :)

Frukosten bestod av en hallonkvargkaka med valnötter och kanel.









frukostera finns massa recept på kvargkakor - jag vispade en äggvita till ett hårt skum, blandade ner 1 dl kvarg, 1 dl hallon, kanel och valnötter. Gräddade i 225 grader i 10 minuter, toppade med valnötter och blåbär. Mumsigt var det!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mmm, vad gott det såg ut. Jag har tänkt testa det där hur länge som helst men det blir aldrig av.

2012-05-31 @ 16:28:01
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0